sobota, 10 lipca 2010

Moje pierwsze etui


Chciałam zaprezentować etui jakie wykonałam wczoraj już dość późnym wieczorkiem.
Pomysł i inspiracje oczywiście z MOJEGO ZIELONEGO WZGÓRZA  ;)
wykonanie już moje. Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam. Pierwszy raz szyłam samodzielnie na maszynie ;)



Zastanawiałam się, kurcze, jakie powinno mieć ono wymiary. Po półgodzinnym mierzeniu opakowania z każdej możliwej strony, wyszły mi nawet jakieś sensowne wymiary, które mogłabym nadać mojemu etui.  :) i zabrałam się do szycia. 



Dopiero dziś rano (!) zobaczyłam u Ani tutorial z dokładnymi wymiarami i jak wszystko po kolei zrobić. Eh, ale z moimi wymiarami (dość podobnymi zresztą) też wyszło!! :P



Zrobiłam też oczywiście swoją własną, niepowtarzalną (mam nadzieję! :P ) metkę. (ileż ja się naszukałam tego papieru transferowego?! (-:   ) ale udało się.  Możecie podziwiać :P



to by było na razie na tyle. jest strasznie gorąco, że pozostaje tylko siedzieć na tyłku i nic nie robić :) i tylko jeszcze wiadro z wodą by się przydało :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails